Získejte díky S-kliku prostor na jedněch z nejnavštěvovanějších českých webů
Vyhledávač Seznam.cz má v České republice velmi jedinečnou pozici. Je to jeden z mála takovýchto projektů na světě, který si dokázal uhájit svou pozici proti Googlu. Ačkoliv vyhledávání na Seznamu oproti hledání v Googlu dlouhodobě klesá, daří se Seznamu stále objevovat nové možnosti, kam se posouvat. Hlavní stránka Seznamu se tak stala velmi zajímavým informačním webem, kam chodíme číst zprávy, oblíbené magazíny, blogy apod. Obsahová síť Seznamu obsahuje jedny z nejčtenějších českých webů, každý s miliony návštěv za měsíc.
S-klik, reklamní síť Seznamu, tak nabízí velmi zajímavé možnosti. Prostřednictvím S-kliku můžete oslovit až 95% českých internetových uživatelů. Co je však nejdůležitější, že na spoustě nejnavštěvovanějších českých webů, jako jsou například úvodní stránka seznam.cz nebo novinky.cz nebo sport.cz, jsou unikátní reklamní pozice, kam se dostanete jen pomocí S-kliku.
S-klik vám přinese
- Kontrolu nad vaším rozpočtem
- Možnost získat velmi relevantní návštěvnost pro svůj web
- Velmi přesné možnosti zacílení (zájmy, zájmy o koupi, umístění, témata,...)
- Propojení s dalšími marketingovými službami od Seznamu (firmy.cz, zboží.cz)
- Možnost zasáhnou 95 % české populace
- Podrobné statistiky výkonu
Máte začít s S-klik či Google Ads?
Zde existuje velmi jednoduchá odpověď. Pokud nemáte nějaké drastické rozpočtové omezení, inzerujte v obou! S-klik a Google Ads jsou sice dva rozdílné PPC systémy, ale v chování a základních pravidlech k sobě mají velmi blízko. Rovněž jde jednoduše přenášet kampaně vytvořené v jednom systému do druhého. Nejde jen o to kampaně zkopírovat a nechat beze změny (každý systém má svá specifika), ale extrémně se tím urychlí práce.
Z tohoto důvodu, pokud inzerujete v jednom z těchto reklamních systémů, nemá prakticky žádný smysl druhý vynechat. Samozřejmě v případě, že reklama dokáže být rentabilní.
S-klik představuje velmi zajímavé možnosti pro oslovení nových skupin zákazníky a ve vašem marketingovém mixu by rozhodně neměl chybět.