Získejte díky S-kliku prostor na jedněch z nejnavštěvovanějších českých webů

Vyhledávač Seznam.cz má v České republice velmi jedinečnou pozici. Je to jeden z mála takovýchto projektů na světě, který si dokázal uhájit svou pozici proti Googlu. Ačkoliv vyhledávání na Seznamu oproti hledání v Googlu dlouhodobě klesá, daří se Seznamu stále objevovat nové možnosti, kam se posouvat. Hlavní stránka Seznamu se tak stala velmi zajímavým informačním webem, kam chodíme číst zprávy, oblíbené magazíny, blogy apod. Obsahová síť Seznamu obsahuje jedny z nejčtenějších českých webů, každý s miliony návštěv za měsíc.

S-klik, reklamní síť Seznamu, tak nabízí velmi zajímavé možnosti. Prostřednictvím S-kliku můžete oslovit až 95% českých internetových uživatelů. Co je však nejdůležitější, že na spoustě nejnavštěvovanějších českých webů, jako jsou například úvodní stránka seznam.cz nebo novinky.cz nebo sport.cz, jsou unikátní reklamní pozice, kam se dostanete jen pomocí S-kliku.

word mapa s-klik

S-klik vám přinese

  • Kontrolu nad vaším rozpočtem
  • Možnost získat velmi relevantní návštěvnost pro svůj web
  • Velmi přesné možnosti zacílení (zájmy, zájmy o koupi, umístění, témata,...)
  • Propojení s dalšími marketingovými službami od Seznamu (firmy.cz, zboží.cz)
  • Možnost zasáhnou 95 % české populace
  • Podrobné statistiky výkonu

Máte začít s S-klik či Google Ads?

Zde existuje velmi jednoduchá odpověď. Pokud nemáte nějaké drastické rozpočtové omezení, inzerujte v obou! S-klik a Google Ads jsou sice dva rozdílné PPC systémy, ale v chování a základních pravidlech k sobě mají velmi blízko. Rovněž jde jednoduše přenášet kampaně vytvořené v jednom systému do druhého. Nejde jen o to kampaně zkopírovat a nechat beze změny (každý systém má svá specifika), ale extrémně se tím urychlí práce.

Z tohoto důvodu, pokud inzerujete v jednom z těchto reklamních systémů, nemá prakticky žádný smysl druhý vynechat. Samozřejmě v případě, že reklama dokáže být rentabilní.

S-klik představuje velmi zajímavé možnosti pro oslovení nových skupin zákazníky a ve vašem marketingovém mixu by rozhodně neměl chybět.

Chcete kampaně na S-kliku? Napište mi.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Zpracování osobních údajů upravuje zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět Luboš Horák, IČ: 05686601, prostřednictvím elektronických systémů. Informace představují kontaktní údaje a remarketingová publika. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

Všechny položky jsou povinné